7 strategii pentru cre?terea unei afaceri de e-commerce



Strategii pentru Cresterea Afacerii – 7 strategii pentru cre?terea unei afaceri de e-commerce Exist? un vechi proverb care spune a?a: „Construi?i-o ?i vor veni”. Noi ?tim cel pu?in un domeniu în care lucrurile nu vor func?iona cu siguran?? a?a: comer?ul electronic. Dac? dore?ti s? î?i dezvol?i o afacere în comer? electronic, cu siguran?? va trebui s? faci ceva mai mult decât simpla construire a unui magazin online. În principal, de unde vine succesul în e-commerce? R?spunsul este unul singur, din perspectiva noastr?. Trebuie s? fii mereu deasupra concuren?ilor t?i. ?i prin promovare online ?i prin designul magazinului ?i prin experien?a oferit? consumatorilor. De asemenea, trebuie s? fii în top ?i în ceea ce prive?te calitatea produselor. Cu alte cuvinte, trebuie s? fii mai bun decât ceilal?i în afacerea ta. Iar ast?zi ?i-am preg?tit o list? cu 7 strategii care te vor ajuta s? realizezi asta. 7 strategii de dezvoltare ale unei afaceri e-commerce Cre?te folosind marketingul afiliat O strategie excelent? de marketing online pentru cre?terea magazinului t?u onlineeste folosirea marketingului afiliat.Marketingul afiliat este o strategie bazat? pe perfoman??, unde vei pl?ti comisioane afilia?ilor atunci când ace?tia î?i aduc vânz?ri. Marketingul afiliat este foarte atractiv pentru magazinele online, deoarece tu, ca posesor de magazin, pl?te?ti bani afilia?ilor doar atunci când ace?tia realizeaz? vânz?ri. Pentru a crea un program de afiliere pentru afacerea ta vei avea nevoie de un software de afiliere, cum ar fi software-ul de afiliere OSI, care s? faciliteze gestionarea ?i rularea unui program de acest tip. De asemenea, în România 2Performant este una dintre cele mai de succes platforme în aceast? direc?ie. Partener cu alte companii O alt? metod? de a avea succes, este s? g?se?ti un alt magazin online care vinde produse complementare ?i s? te asociezi cu acesta.Aceasta este una dintre cele mai u?oare ?i mai accesibile strategii de marketing pentru a-?i dezvolta afacerea. De exemplu, pute?i oferi o reducere tuturor clien?ilor site-ului partener, atunci când cump?r? ceva de la tine. Iar dac? vei avea produse complementare, care se potrivesc cu produsele partenerului, aceast? mi?care func?ioneaz? în ambele sensuri. ?i el va putea oferi reduceri clien?ilor t?i. Astfel, vei cre?te gama de produse, vei cre?te ?i vizibilitatea afacerii ?i vei putea acapara mai mul?i clien?i. Vinde clien?ilor actuali mai des ?i mai mult Po?i g?si metode de îmbun?t??ire a vânz?rilor c?tre clien?ii pe care îi ai în prezent.Una dintre cele mai des metode folosite în acest fel este cross-seliing-ul sau upselling-ul. Iar ambele tehnici le po?i implementa folosind campaniile de remarketing. Aceast? tehnic? este mult mai accesibil? decât g?sirea de clien?i noi, în permanen??, deoarece clien?ii actuali î?i cunosc deja produsul. O alt? metod? de a face acest lucru este oferind reduceri, la o comand? care s? dep??easc? o anumit? sum?. Sau oferind transport gratuit la o comand? cu o anumit? sum?. De asemenea, po?i oferi recompense clien?ilor fideli, oferindu-le acestora carduri de fidelitate, oferindu-le servicii sau produse gratuite pentru fiecare zece lucruri pe care le cump?r? de pe site-ul t?u. Aceasta este o tehnic? comun? care func?ioneaz? cu adev?rat. Dac? acest lucru nu ?i-a trecut înc? prin minte, este o idee bun? s? incluzi aceste tehnici în planul t?u de afacere. Adreseaz?-te altor grupuri de clien?i Nu te concentra doar asupra principalului public ?int?.Extinde-?i eforturile de direc?ionare ?i g?se?te clien?i noi din alte grupuri.Formeaz?-?i în fiecare an un nou avatar de client. De exemplu, când pia?a principal? include studen?i la facultate, poate c? vei descoperi o metod? inovatoare de a începe?i s? te adresezi ?i adolescen?ilor. Pentru cei care vând produse pentru m?mici casnice, v-a?i gândit vreodat? c? ar trebui s? adapta?i m?car un produs de pe site ?i pentru gama de public ?int? a m?micilor antreprenor sau a celor care lucreaz?? Ofer? servicii complementare la produsele tale Dup? ce ai g?sit un produs pe care clien?ii t?i îl iubesc, creeaz? un serviciu de follow-up pentru acesta. Acest lucru este cunoscut ?i sub denumirea de upselling, tehnic? de care î?i ziceam chiar mai sus. Nu numai c? to?i clien?ii vor primi o selec?ie mai larg? de produse ?i servicii, dar, de asemenea, vor fi mai atra?i de produsele de pe site. Spre exemplu, la produsele tale po?i s? oferi un serviciu de extensie a garan?iei. Sau ai putea s? oferi o gam? de servicii de între?inere a produsului cump?rat. În acest fel vei p?stra mereu contactul cu cei care au cump?rat. Iar în mintea lor vei fi mereu acolo. Abordeaz? pia?a celor mai populare produse S? î?i faci mereu timp ?i s? te înarmezi cu r?bdare pentru a-?i face research-ul pe produse atunci când dezvol?i afacerea. Dac? vrei s? scalezi, poate e timpul s? intri pe alt? pia??. Ai deja acces la statistici care dovedesc c? unele produse sunt câ?tig?toare înc? de la linia de start, pentru c? se vând bine. Un astfel de domeniu popular este reprezentat de ni?a de mod?. Produsele fashion sunt în top 3 cele mai bine vândute produse în mediul online. O alt? ni?? profitabil? este ni?a de telefonie (telefoane ?i accesorii). Dac? investe?ti într-o astfel de afacere, eforturile tale de marketing nu vor conduce la risipa. De fapt, vor cre?te vânz?rile ?i conversiile magazinului t?u online aproape de la sine. Gânde?te “out of the box” Dac? nu gânde?ti deschis pentru a g?si alte strategii care s? atrag? clien?ii în magazinul t?u, eforturile tale de marketing vor fi în zadar. Cum ar fi dac? te-ai gândi s? transformi afacerea ta în comer? electronic într-o oportunitate de franciz?? Afacerea ta se potrive?te cu acest model? În timp ce majoritatea întreprinderilor tind s? r?mân? în sfera de aplicare clasic? a unui sistem de business mic, s-ar putea s? consta?i c? afacerea ta poate suporta o astfel de extensie. De asemenea, po?i g?si ?i alte modalit??i de vânzare, cum ar fi prin re?eaua de afiliere despre care discutam. Sau po?i lansa un brand special pentru clien?i premium, pe care s?-l vinzi prin endorsement. Gândirea creativ? ?i g?sirea mai multor modalit??i în care afacerea ta poate câ?tiga bani este foarte potrivit? pentru o afacere de comer? electronic ?i pentru cre?terea acesteia. În loc s?-?i construie?ti site-ul web ?i s? a?tep?i clien?ii s? vin? la tine, noua ta mantr? ar trebui s? fie „Promoveaz?-?i magazinului ?i afacerea ?i ei vor veni”. Iar folosind cele 7 strategii cu siguran?? vei reu?i s?-?i dezvol?i afacerea cu succes.

Pret: 1 EURO
Telefon: +40735958209

Acest anunt a fost vizualizat de: 1 ori
Adaugat in data de 05.11.2020


Ultimele anunturi din aceeasi categorie

Freelancer - content writing, article writing
Anunturi afaceri si servicii Pogoanele
Cunosti engleza la nivel avansat si ai talent la scris? Cautam freelanceri pentru blog-posturi scurte. Plata prompta in USD. ...

Anunt adaugat in 18.01.2024
Împrumut rapid ?i finan?are în 48 de ore.
Anunturi afaceri si servicii Hateg
Împrumut ?i finan?are rapid? în 48 de ore. Buna ziua, cauti urgent un imprumut. V? oferim împrumuturi rapide, ...

Anunt adaugat in 17.01.2024
Împrumut rapid ?i finan?are în 48 de ore.
Anunturi afaceri si servicii Odorheiu Secuiesc
Împrumut ?i finan?are rapid? în 48 de ore. Buna ziua, cauti urgent un imprumut. V? oferim împrumuturi rapide, ...

Anunt adaugat in 17.01.2024
Împrumut rapid ?i finan?are în 48 de ore.
Anunturi afaceri si servicii Bumbesti Jiu
Împrumut ?i finan?are rapid? în 48 de ore. Buna ziua, cauti urgent un imprumut. V? oferim împrumuturi rapide, ...

Anunt adaugat in 17.01.2024
Împrumut rapid ?i finan?are în 48 de ore.
Anunturi afaceri si servicii Giurgiu
Împrumut ?i finan?are rapid? în 48 de ore. Buna ziua, cauti urgent un imprumut. V? oferim împrumuturi rapide, ...

Anunt adaugat in 17.01.2024